COPYRIGHT © 2024
ACASĂDESPRE NOIAUTORIZAȚIE SANITARĂSCURT ISTORICASOCIAȚIA PĂRINȚILORȘCOLI ÎNFRĂȚITETIPIZATECONSILIUL DE ADMINISTRATIEMOBILITATEPERSONALREVISTA ȘCOLIINOUTĂȚICONCURSURIPREVENIRE VIOLENȚĂCONCURSURI ȘCOLARECLASA PREGĂTITOAREÎNSCRIERE 2023ÎNSCRIERE 2024LEGI - NORMEȘCOALA VERDECCD GALATIEXAMENEEVALUARE NAȚIONALĂ VIIIEVALUARE NAȚIONALĂ VIEVALUARE NAȚIONALĂ IVEVALUARE NAȚIONALĂ IISIMULĂRI EXAMENEELEVIRESURSE PREGĂTIRE EN2022-2023Clasa pregătitoare 2021-2022Clasa preg[titoare 2022 - 2023EURO 200PROFESORICOMISIA ÎNVĂȚĂTORICOMISIA LIMBĂ ȘI COMUNICARECOMISIA MATEMATICĂ ȘI ȘTIINȚECOMISIA OM ȘI SOCIETATE, ARTE ȘI EDUCAȚIEPĂRINȚIÎNSCRIEREA ÎN CLASA PREGĂTITOAREFORMULARECATALOG (PĂRINȚI)OFERTA EDUCAȚIONALĂTERRA - CURIOZITĂȚI GEOGRAFICEGEOINFORMATICĂMATEMATICĂ ÎNTRE JOC ȘI ȘTIINȚĂLECTURA CA ABILITATE DE VIAȚĂCLUB DE ROBOTICĂ ȘI PROGRAMARETRANSPARENȚĂ BUGETARĂCOMISIICONSILIER EDUCATIVSCIMCEACCURRICULUMACTIVITĂȚIACTIVITĂȚI 2024/2025ACTIVITĂȚI 2023/2024DESCHIDERE AN ȘCOLARLET S DO IT ROMANIA!ZIUA ȘCOLIIERASMUS+ONSSACTIVITĂȚI 2022/2023ȘCOALA DE VARĂHAI LA PROGRAMARECONCURS NEXTLABTECH 2022SĂPTĂMÂNA VERDEZIUA PORȚILOR DESCHISEACTIVITĂȚI 2021/2022REDACTIVITĂȚI 2020/2021CONCURS IORGU IORDANACTIVITĂȚI 2019/2020CONCURS IORGU IORDANACTIVITĂȚI 2018/2019CENTENARUL MARII UNIRI24 februarie 2019MICA UNIRE15 ianuarie 2019ZILELE ȘCOLIICERC PEDAGOGIC ÎNVĂȚĂTORICERC PEDAGOGIC GEOGRAFIEACTIVITĂȚI ȘI PROIECTE 2016-2017Primăvara-în dar mamei!Umbreluța ToamneiȘi eu știu să dăruiesc!Patrula de reciclareAlte proiecte/activitățiȘcoala de vară 2017Siguranță rutierăDonează o carte pentru CahulArtă și Cultură EuropeanăECDLPROGRAMAREMEET AND CODEMEET AND CODE 2024WEBWIZARDSHARDCORE HACKATHONUNIREA HACKATHON - 2021CHRISTMAS HACKATHON- 2020BEBRASEMPOWERSOFTFIICODENEXTLABTECHLOGOPEDIECONTACT
NU ÎNVĂȚĂM PENTRU ȘCOALĂ, CI PENTRU VIAȚĂ!
Tematica - Informatică aplicată 1
Generalități despre algoritmi
Noțiunea de algoritm
Definiție
Obiectele cu care lucrează algoritmii
Constante
Variabile
Tipuri de variabile
Expresii
Expresii aritmetice
Expresii logice
Reprezentarea algoritmilor
Pseudocodul
Scheme logice
Principiile programării structurate
Noțiunea de structură
Structura liniară
Structura alternativă
Structura de selecție simplă
Calculul ariei unui triunghi
Maxim/minim de 2,3,n numere
Calculul unor expresii simple
Structuri de selecție imbricate
Interpretarea pseudocodului dat I - 16
Funcții matematice în pseudocod I – 20
Câtul și restul
Simplificarea fracțiilor
Laturile unui triunghi
Rezolvarea ecuației de gradul I și II
Rezolvarea unui sistem de ecuații liniare
Diferența minimă – I – 26
Calculul vârstei unei persoane
Numere pitagoreice
Transformarea unui număr în grade minute secunde
Verificarea dacă o literă este consoană sau vocală pe baza codurilor ascii
Pătrat perfect, cub perfect
Ordonarea a 3/4 numere
Suma a două unghiuri exprimate în grade, minute, secunde
Cea mai mare cifră a unui număr de exact 4 cifre
Cifrele pare ale unui numar de 6 cifre, citite de la dreapta la stânga din numărul de baza
Puterile lui 2 la n, afisarea ultimei cifre, fără calculul efectiv
Afisarea cifrei de rang k dintr-un numar n.
Structura de selecție multiplă
Alegere – afisarea sumei, produsului , suma pătratelor sau cuburilor, în funcție de un parametru.
Afisarea decadei căreia îi aparține o zi citită de la tastatură.
Afișarea zilei funcție de poziția sa în săptămână.
Simulator calculator
Structura repetitivă cu test inițial
Sintaxa unui ciclu cu test inițial
Algoritmi cu structuri repetitive cu test inițial
-sume și produse cu n termeni
-șiruri de numere citite pe rând
-maxim/minim dintr-un șir de numere care se termină cu 0
-prelucrarea cifrelor unui numar natural
-extragerea cifrelor unui numar natural
-suma cifrelor unui numar
-formarea oglinditului unui numar natural
-palindroame mai mici sau egale cu n (2 whileuri)